Продавець Крок 1, Крок 2, Крок 3, Крок М, Крок Б - тесты для подготовки розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
750 відгуків
Ми працюмо. Віримо і підтримуємо армію України💛💙

Поширені питання

  • Чи є офіційно тести за 2021 та 2022 роки?

    Після 2020 року єдиний офіційний державний сайт Центр тестування  не оприлюднював жодних оновлених тестів за 2021 чи 2022 роки, тому ми krok123.in.ua немаємо з чого друкувати наші зручні збірники на спіралі, а ті тести, що є на деяких сайтах і сторінках інстаграм з тестами за 2021 рік мають дуже сумнівне походження і ми вважаємо, що  хтось з студентів робив фото на екзамені і потім з тих фото набирав текст і напевно виставив відповіді на свій розсуд, що робить їх дуже сумнівними і небезпечними оскільки можуть більше нашкодити чим принести користі(((.

     

    Але є хороша новина, "Центр тестування" запустив свій сервіс Moodle для онлайн тестування студентів testcentr.net, де можна знайти самі свіжі оновлення у вигляді онлайн-тестування.
     

  • Що таке приклади тестових завдань?

    Починаючи з 2019 року поступово на сайті Центру тестування будуть опубліковуватись приклади ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ, які міститимуть тестові завдання екзаменаційних буклетів останніх двох років, що мають відповідні психометричні показники. Зміст матеріалів оновлюватиметься щорічно. Приклади тестових завдань будуть згруповані до блоків за медичними профілями відповідно до структури змісту іспиту. Наприклад, для іспиту «Крок 2. ЗЛП» - це терапевтичний, хірургічний, педіатричний, акушерсько-гінекологічний профілі та ОЗО, гігієна.

    Опубліковані приклади тестових завдань є ознайомчим матеріалом, який у жодному разі має бути основним джерелом для підготовки до ліцензійних іспитів.

    Якщо є потреба в ознайомленні з буклетами минулих років, радимо звернутися до деканату ЗВО, адже після проведення іспиту екзаменаційні буклети залишаються у ЗВО.

    Наголошуємо, що Центр тестування не оприлюднить "банки" тестових завдань.


    https://www.testcentr.org.ua/uk/ispyty/dokumenty-i-materialy/ekzamenatsiini-buklety

     

  • Скільки питань містить екзамен "КРОК" та скільки часу дається на роботу з іспитом?

    Усі іспити «Крок 1», «Крок 2» та «Крок 3» містять по 200 питань, а «Крок М» та «Крок Б» з 150 питань. Для відповіді на запитання студенти мають 1 хвилину. Додатковий час надається студентам-громадянам іноземних держав, для яких українська чи російська мова не є рідною. Студенти мають право здати роботи раніше регламентованого часу закінчення тестування.
  • Як нараховується результат іспитів?

    Результати медичних ліцензійних іспитів оцінюються за такою схемою: за правильну відповідь на тестове завдання студент отримує «1 бал», за неправильну – «0 балів». Тобто студенти не "штрафуються" за неправильну відповідь. Саме тому Центр тестування рекомендує студентам спробувати відповісти на всі тестові завдання навіть якщо студент не зовсім впевнений у своїй відповіді.
  • За результатами складання іспиту з окремих субтестів мною набрано менше прохідного бала. Як це впливає результат?

    Складання або неприйняття медичного ліцензійного іспиту оцінюється за загальним результатом тестування. Тобто навіть якщо за деякими субтестами студент не набрав мінімально необхідного бала, але за тест загалом набрано більше, такий студент отримує результат «склав» за ліцензійний іспит.
  • Чому результат у сертифікаті відрізняється від результату, спрямованого до вишів після іспиту? Як я можу перевірити, що мій результат у сертифікаті є правильним?

    Результати медичних ліцензійних іспитів (МГЛЕ) подаються у різних шкалах. Конвертація результатів стандартизованого тестування з однієї шкали на іншу є світовою практикою. Первинний результат подається у відсотках правильних відповідей (від 0% до 100%) у вигляді загального результату тесту та результатів субтестів (смисловими фрагментами тесту). Саме цей результат прямує до вузів після іспиту. З метою стандартизації та можливості порівняння результатів різних випробувань, відсотковий результат МГЛЕ конвертується в єдину стандартизовану шкалу МГЛЕ. Саме цей результат відображається у сертифікаті. Конвертація виконується з використанням наступної формули:

    Бал МГЛЕ = 200 + 20 * (X - m) /?,

    де 200 – це середня шкала МГЛЕ, 20 – стандартне відхилення шкали МГЛЕ, Х – первинний бал студента; m – національне середнє значення результатів студентів за певним ліцензійним іспитом; ? - стандартне відхилення первинних балів у тому ж ліцензійному іспиті. Шкала МГЛЕ однакова всім ліцензійних іспитів. Починаючи з 2010-2011 років. Результати ліцензійних іспитів також конвертуються у шкалу ECTS. Коротке роз'яснення щодо використання різних шкал у педагогічному та психологічному тестуванні наведено на сайті «Статистик

  • Що робити у разі хвороби у день проведення ліцензійного іспиту Крок? Чи зобов'язаний студент з'явитися на іспит у будь-якому випадку?

    Якщо студент хворіє або захворів у день іспиту, він може не писати іспит саме цього дня. Але слід пам'ятати, що для підтвердження поважної причини відсутності слід отримати довідку встановленої форми від лікаря, повідомити деканат про хворобу та своєчасно (протягом 3 днів) надати завірену у вузі довідку до Центру тестування. Після одужання такий студент має скласти ліцензійний іспит на базі Центру тестування у Києві у призначену йому дату. У разі відсутності підтверджуючого документа або подання неналежного документа вважається, що студент не з'явився на іспит без поважної причини. У цьому випадку студент одержує за цей іспит результат «0» (не склав). Додаткові спроби на складання іспиту студенту не надаються. Також слід пам'ятати, що під час випробувань «Крок 2», які є складовою державної атестації, представники Центру тестування за погодженням можуть провести тестування в індивідуальному порядку на базі лікарні чи пологового будинку. Проведення тестування в індивідуальному порядку узгоджується між ВНЗ та Центром тестування заздалегідь за наявності достатніх підстав та документів.
  • Стан мого здоров'я потребує особливих умов складання тестового іспиту. Як бути в такій ситуації?

    Центр тестування визнає, що деякі стани здоров'я вимагають створення особливих умов складання тестового іспиту і готовий розглянути всі такі ситуації в індивідуальному порядку. Типовим прикладом є особи з ослабленим зором, котрим Центр тестування готовий виготовити індивідуальний буклет зі шрифтом великого розміру; особи з цукровим діабетом можуть перервати іспит для прийняття їжі або виконання ін'єкції інсуліну тощо. Окремою категорією є госпіталізовані особи, які не можуть перебувати у спільній аудиторії, і в цьому випадку представник Центру може провести тестування у лікарні. Для створення особливих умов ВНЗ має заздалегідь звернутися до Центру тестування з поясненням ситуації та наданням відповідних документів.
  • Чи можливо відгадати букву правильної відповіді?

    Вгадати букву правильної відповіді неможливо. Відповіді у тесті розташовані випадковим чином, визначається програмою. Якщо вибрати одну літеру та вказувати у відповідь лише цю літеру, можна набрати за тест від 15 до 25%. Але цей рівень недостатній для успішного складання тесту.
  • Чи варто подавати на апеляцію, якщо студент не дістав кількох балів до прохідного балу? Чи можна подавати на апеляцію, якщо студента усунули від складання іспиту?

    Студент має право подавати апеляцію на тестовий бал. Таким чином, студент, який не дістав кількох балів до прохідного, має право на подання апеляції. Навпаки, студент, який був усунений під час іспиту від складання цього іспиту у зв'язку з певними порушеннями регламенту, не має права на подання апеляції. Процедуру подання апеляції наведено у відповідному розділі сайту "Центр тестування" . У той же час, ухвалюючи рішення про подання апеляції, пропонуємо враховувати таку інформацію. Процедура апеляції полягає у звірянні бланку відповідей студента з протоколом його обробки. Усі роботи студентів, які отримали результат «не здав», підлягають обов'язковій верифікації – тобто перевірці якості сканування бланка технологом Центру тестування. Таким чином, помилка сканування, навіть якщо вона була, доводиться до нуля, і Центр тестування може гарантувати, відповіді з бланка повністю і точно перенесені в комп'ютерну систему обробки даних. Відповідно за весь час проведення апеляцій жодного разу не було виявлено різниці між відповідями на бланку та протоколом його обробки. Тому студентам, які отримали негативний результат за ліцензійний іспит, не слід покладати на апеляцію особливих надій та подавати на апеляцію для покращення власного результату.
  • Під час стирання помилкових відповідей на моєму бланку, залишилися помітні сліди і бланк виглядає досить грязним. Чи не приведе це до помилок під час обробки бланку?

    Для обробки даних використовується сучасне високоякісне обладнання та програмне забезпечення, яке розрізняє до 16 градацій чорного кольору. Тому якщо Ви дійсно видалили відповіді, але на їх місці залишилися сліди, то програми зможе розрізнити відповіді та зарахує одну, найтемнішу. Якщо ж програма не зможе прийняти рішення, такі ситуації будуть повідомлені технологу "Центру тестування", який здійснить перевірку (верифікацію) бланка вручну. Якщо Ви внесли дві відповіді, то жодна з них не зараховується і програма вважає, що відповіді на це питання не надана.
  • Чи входять у цьогорічні тести завдання з екзаменів "КРОК" попередніх років?

    Так, згідно з прийнятою методикою набору екзаменаційного тесту, до тестів  в обов'язковому порядку включаються тестові завдання з екзаменаційних буклетів попередніх років, що мають відповідні психометричні характеристики та є якірними.
  • Звідки беруться тестові завдання для іспитів "Крок"?

    Тестові завдання створюються викладачами українських медичних вишів. Після створення тестові завдання потрапляють до первинної («сирої») бази даних, де проходять багатоступінчасту експертизу. Перший етап експертизи – відповідність кожному питанню галузевому стандарту вищої освіти. Другий етап – відповідність тестовим вимогам та нарешті – остаточна професійна експертиза актуальність, коректність, відсутність протиріч у тестовому завданні тощо. Оскільки метою ліцензійного іспиту є встановлення відповідності рівня професійної компетентності екзаменованого мінімально необхідного рівня, тестові завдання представляють типові ситуації, що вимагають стандартних знань.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner